TjenesterReferanserGjengenOm oss
Boldfilm.no
Aktuelt - Blogg
Kontakt
Cookies og personvern
Bold Digital - tidligere Box Media - Ditt digitale byrå for å lykkes i en verden med stadig større konkurranse

Det var på tide, Google!

Endelig har Google oppdatert AdWords og delt opp de tre kriteriene for kvalitetspoeng så det er lettere å bruke de til sortering eller sammenligning.Google har delt opp kvalitetspoengene, så vi kan få en kolonne for hver av de 3 målekriteriene;

Endelig har Google oppdatert AdWords og delt opp de tre kriteriene for kvalitetspoeng så det er lettere å bruke de til sortering eller sammenligning.

Google har delt opp kvalitetspoengene, så vi kan få en kolonne for hver av de 3 målekriteriene;

  • Forventet klikkrate
  • Landingssidens
  • Annonsens relevanse

1. Først klikker du på Kolonner og Endre kolonner under fanen Søkeord.

2. Deretter velger du kvalitetspoeng og legger dem inn i den rekkefølgen du selv ønsker.
‍

3. Så får du info under. Historisk data for kvalitetspoengene er hentet fra datoen som er valgt på toppen, mens Kvalitetspoeng, annonserelevans, Opplevelse av landingssiden og Forventet klikkrate er dagens tall.


Som du kan se så er historisk kvalitetspoeng (i blått) 3 av 10 og dagens kvalitetspoeng Denne forbedringen vil gjøre det mye lettere å jobbe med kvalitetspoeng for våre kunder. Om du ønsker hjelp med Google AdWords annonsering, så er det bare å ta kontakt.


‍

Ta kontakt med Tommy, for å få et godt tilbud
Gå til kontakt-siden
TjenesterReferanserOm ossGjengenKontakt oss
‍
Aktuelt - Blogg
‍
Cookies og personvern
Adresse
Revåveien 35
3070 Sande i Vestfold
‍
Kontakt oss
35 90 10 10
hei@bolddigital.no
VAT: NO 915 425 666 MVA - BOLD DIGITAL AS ® - Copyright 2021 © - BOLD FILM
VAT: NO 915 425 666 MVA
BOLD DIGITAL AS ®
Copyright © 2021
BOLD FILM